Dobrodužství s babičkou

pátek, srpna 18, 2017

Jet s naší lekavou babičkou na výlet chce pořádanou odvahu, ale je pravda, že potom na ten výlet nikdy nezapomenete. Já teda nezapomenu. Celá polovina našeho výletu probíhala hladce. Prošly jsme si zámek ve Žlebech a potom taky oboru, dobře jsem se najedly. Největší oříšek přišel, když jsme jely hledat nedalekou vyhlídku. Babičce tu vyhlídku poradila nějaká známá, že prý to je nedaleko. Tak jsme jely a hledali jsme. Žádnou v dohledu jsme neviděly, ale za to nedaleko byla krásná zřícenina. Já jsem poukazovala, že by to nebylo špatné se tam zastavit, ale když je babička za volantem, tak moc nekomunikuje. Takže jsme jely dál a dál potom byla porada, co dál. Tak jsme to otočily, ale potom jsme zahly na špatnou silnici a jely za se špatně. A víte, kde byla nakonec ta rozhledna? Bylo to na té zřícenině. Když jsme dorazily, tak jsem byla jediná kdo se šel podívat na vyhlídku. Chytila jsme krásné počasí a já jsem měla krásný výhled. Potom už následovala cesta domů.
A tady je zřícenina Lichnice na které byla ta vyhledávaná vyhlídka↓
Já jsem si Lichnici zamilovala, je to taková zřícenina, uprostřed ní je velká louka a paní která nám dávala lístky byla příjemná a pěkně se s ní povídalo, takže se brzo vrátím.


You Might Also Like

0 komentářů

Subscribe