Aneb, jak jsme šli na borůvky

pondělí, července 03, 2017

Ahoj,
máme za sebou první prázdninový víkend a to byl šlo něco, aby se něco nedělo. Na oslavu konce školy jsme vyrazili do Prahy na Já padouch 3 a stihli jsme přestěhovat nejmladší sestru k nám do pokoje. To se dělo v sobotu a v neděli jsme vyrazili na borůvky do Českého ráje. Konkrétněji jezdíme do Besedic a nikdy jsme neodjeli bez prázdného břicha a borůvek. Letos bylo něco jinak. Borůvky nebyly vysbírané, tak jsme stavěli na každém rohu a sbírali jsme, dokud taťka nezavelel, že je čas se posunout dál. Letošní borůvky se podobaly více těm kanadským, prostě to byly mega borůvky. Cestou jsme se málem ztratili, ale to se stává vždy na stejném místě. Jen je asi půl minuty menší zmatek a potom se všechno zklidní zavzpomíná se na minulý rok a jde se. Cestou jsme se zastavili na několika vyhlídkách. Za tu dobu co jezdíme na borůvky sem, tak jsem vždy přehlédnula jednu malou vyhlídku, která je schovaná za kamenem u jedné velké vyhlídky. Já jsem se cítila, jako když v nějaké hře najdete bonus. Naplněno mě to takovým pocitem, jo já jsme objevila něco nového. Potom už naše cesta směřovala z lesa. Náš výlet v Českém ráji jsme zakončili v malé restauraci, kde jsem si dala borůvkové knedlíky ❤
Ze všech vyhlídek jsme měli krásný výhled ❤
 Na některé vyhlídky jsem šla sama, nebo jsem měla na starosti mladšího brášku.
Tady je to místo, kde se vždy zarazíme. Je to tak, že se z žluté značky přestupuje na modrou. Dřív tam taťka volal, kudy máme jít, když tu není značka. Byli jsme tam ještě s jednou rodinou.
Tady už je moje výprava. S mamkou pořád zastavovaly na každém rohu a příležitostně jsme trhaly borůvky. Ještě se strhla mezi mladšíma bitka, že po sobě házeli borůvky. Borůvek jsme si dovezli domů plnou bandasku. Tak náš výlet dopadl úspěšně a nadělali jsme si doma zásobu borůvkových nanuků. Mějte se krásně a užívejte si prázdniny ❤
A.

You Might Also Like

0 komentářů

Subscribe