Jaro 🌸

pondělí, května 15, 2017

Je jaro, všechno kvete, sází se rajčata a okurky a co nechcíplo doma přes zimu se přesazuje do nových květináčů. Budky jsou plné až otravné pískajících ptáčat a kolem nich lítají nervózní rodiče, kteří nejsou dvakrát nadšení z naší přítomnosti pod budkou. Už se opět  po roce vrátila sova se svojí mláděcí družinou, která nerespektuje noční klid. Ani naše kočka není výjimkou narodila se jí koťata. Se ségrou vždycky čekáme, kdy si je odkojí a potom si je bereme do ruky. Nevím jak ségra, ale i když jim je jen 1 týden, tak já se je snažím udat. Včera na oslavě jsem navrhla tetě, jestli nechtějí, nechtěli, tak budu pokračovat dál. Od pondělí nastupuju na 3 týdení praxi do školky, tak jsem zvědavá. Takže to znamená, že až se vrátíme do školy tak nám všichni nasolej písemky, ale my jdeme hned další týden na třídenák, tak ma uzavření známek budeme mít necelé dva týdny. Což je celkem fajn, prázdniny se blíží celkem rychle, jen si najít nějakou tu brigádu na léto, ale jak když je všude plno? Řešili jsme dovolenou a vypadá to tak, že odjezd je neznámý, takže se ráno dozvíme, že jedem. Ale je to docela zábava hledat v Chorvacku apartmán pro 7 lidí. Už se těším, kam zas v létě vyrazím, ale to už jsem se dostala úplně někam jinam. Psala jsem o jaře a jsem u plánů na léto. 
Dnešní úvod k fotkám je trošku delší, ale snad to nevadí a docela mě baví se vykecávat s klávesnicí, tak snad mi to vydrží! 




Poprvý jsem si vzala na žebřík mobil a vyfotila jsem si, co mi roste na střešní zahradě pod oknem ❤️

A poslední fotka je ze zahradnocví ❤️  poslední dobou mám ráda lomikámen


You Might Also Like

0 komentářů

Subscribe