Jak jsme v Budapešti hledali most

sobota, září 03, 2016

Cíl mojí cesty byl, že se chci vyfotit s Tajemnou perlou a kdo zná Maďarsko ví, že je tam spoustu mostů. Rodiče hledali most na kterém přistával s vrtulníkem James Bond a já jsem hledala Tajemnou perlu. Uviděli jsme jeden  most tak jsme se shodli, že to bude asi on, tak jsme zastavili a já jsem se u něj vyfotila, ale potom jsme zjistili, že to není ani jeden most, který jsme hledali.
Zjistili jsme, že ty mosty, které jsme hledali byl vlastně jen jeden totožný most, našli jsme ho cestou domů, ale nešlo u něj zastavit, tak jsem si ho vyfotila za jízdy. Maďaři jezdí v autech strašně nezodpovědně, červená na semaforu je pro ně jako zelená. Tak až tam někdy zavítáte si dávejte pozor. Ale teď proč jsme jeli do Maďarska, jeli jsme na křesťanské shromáždění do Hit Gyülekezete. Maďaři byli jako vždycky skvělí, tak jsme domů odjížděli povzbuzení.
Zbytek týmu zůstal v autě, vylezla jsem jen já a taťka, aby mě vyfotil 😄
 A fotka u špatného mostu  ↑
Náš hledaný most ↑




You Might Also Like

0 komentářů

Subscribe