Tábor Horní Žleb 2016

pondělí, srpna 15, 2016

Tak hezky od začátku.....
Den příjezdu jsem musela utěšovat sestru, protože se rozbrečela nad stavem její chatky.
Ale tu nejmladčí jsem musela tahat od chatek, protože ta tu chtěla zůstat.
Uznávám chatky byli v horším stavu, ale mě to nevadilo 😄
Stála jsem si za názorem, že jsme až moc rozmazlení.
Bylo nás tam celkem dost, taky byla větší legrace ❤️
Měli jsme spoustu besed....
A hlavně my holky jsme mohly mít hlídky. Byl to první tábor, kdy jsme směly. Tak jsem toho využila a s Terkou jsme hlídkovaly skoro každou noc. Jen ty poslední dny jsme u toho usínaly. 
Taky jsme měli kurz sebeobrany, tak pozor na mě 😄😅
 Poprvé jsem si  vyzkoušela cheerleading, to jsou moderní roztleskávačky.
Sestavily jsme si sestavu a cvičily jsme a nakonci byla zvedačka. A já ráda zkouším nové věci, tak jsem dělala topku, to je ta, která stojí nejvýš. Žádný salta jsem nedělala, ale stát tam úplně stačilo. Lidi to je tak skvělej sport. Kdyby byla nějaká skupina blízko, tak se hlásím!


Taky jsme byli na výletě na Šternberku.
Procházeli jsme různými cestičkami a většinou tam byly kamarádky kopřivy.
Jak jsme šli za sebou, bylo slyšet nějaké to písknutí....
Ale na hrad jsme dorazili v pořadku, jen někteří měli ruce popálené.
Po prohlídce jsme seděli na trávě a hodovali. Strávili jsme tam tak 3 hodiny. 
Hráli jsme různé hry, povídali jsme si a házeli jsme tenisákama.....
Potom jsme vyrazili do města a tam byly obchody....
To asi každý zná, když má hlad a je v obchodě, musí se držet, aby jste nevykoupil obchod. 
Všechno jsme zvládnuli a v pořádku jsme dorazili do tábora.
Na konci tábora se nikomu nechtělo domů...
Tak začala klasika, všichni se se všema fotili a já byla samozřejmě mezi nima 😄





A poslední skákací....
Doufám, že se vám článek líbil a ahoj u dalšího článku ❤️
A.

You Might Also Like

0 komentářů

Subscribe