MS v hokeji 2015

sobota, května 16, 2015

Dostali jsme se tam díky školní soutěži. Měli jsme namalovat transparenty, které jsme si poté vezli s sebou na zápas. Jelo nás 50 vybraných ze školy. Vyráželi jsme do O2 arény do Prahy. Museli jsme jet vlakem a potom kousíček dojít, což nám neuškodilo😄. Před arénou bylo spoustu stánků se vším možným, tak jsme si to během rozchodu všechno hezky prošli. Já jsem nikdy předtím v Pražské O2 aréně nebyla, tak jsem koukala a koukala, jak to bylo obrovský. Se spolužačkami jsme si nasprejovaly vlasy na červeno, a hlavně jsme všechno fotily. Myslela jsem, že mě zápas nebude bavit, ale když oni pořád padaly góly, tak jsme se zvedaly pištěli a radovali, že na nudu opravdu nebyl čas. Já jsem vám zapomněla říct na kom jsme byli. Hrála KANADA x RAKOUSKO. Kanada porazila Rakušáky 10:1. Po každém góle byl větší jásot, také jsme začali mexickou vlnu. Bylo toho spoustu, jsem moc ráda, že jsem mohla jet💗 




You Might Also Like

0 komentářů

Subscribe